BrillAnd Székhelyszolgáltatás

                                                                        

Saját tulajdonú Irodánk kialakításánál arra törekedtünk, hogy Ügyfeleinket minél szélesebb körben ki tudjuk elégíteni.

1.  Fő tevékenységi körünk a Székhelyszolgáltatás-AHOL AZ ÖN SIKERÉÉRT DOLGOZUNK!

A Mi  Vállalkozásunk teljes körűen megfelel a 2017. július 01-től hatályba lépett új jogszabálynak , ezért Nálunk BIZTONSÁGBAN TUDHATJA VÁLLALKOZÁSÁT!

MILYEN ESETBEN ÉRDEMES SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉST KÖTNI?

-HA a Vállalkozás nem rendelkezik saját tulajdonú ingatlannal  

-HA a Vállalkozás rendelkezik tulajdonú ingatlannal de a magánéletét elszeretné különíteni a munkájától

-HA a Vállalkozás nem rendelkezik saját irodával (Irodánk tárgyalót is biztosít)

-HA a Cégvezető/Ügyvezető külföldi állampolgár

-HA a Cégvezető/Ügyvezető a munkája miatt sokat van távol, így az érkezett küldemények kezelésére nincs idő

SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS ELŐNYEI:

-Azonnal átvesszük érkező küldeményeit

-Naponta továbbítjuk küldeményit emailon, kérésére SMS-üzenetben is értesítjük

-Tárgyalót biztosítunk (fél órára is) kedvezményes áron

-Székhelyét jelölő cégtábláját elkészítjük

-Cégiratok őrzése a törvényben előírtak alapján

-Hatósági szerveket nem az otthonában, vagy a munkahelyén kell fogadnia

SZÉKHELYHASZNÁLATHOZ KAPCSOLÓDÓ LEHETŐSÉGEK

-Címünket használhatja székhelyként

-Teljes adminisztratív ügyintézés

-Postai küldemények kezelése, továbbítása aznap emailben/ sms értesítés

-Megbeszélés szerint az adott címre továbbítjuk küldeményeit (postai vagy futárszolgálattal)

2. KÜLFÖLDÖN ÉLŐ MAGYAROK KÉPVISELETE

Ez a Szolgáltatásunk teljesen egyedi, és csak az irodánkban érhető el.Célunk, hogy akik külföldön dolgoznak, vagy csak életük nagy részét külföldön töltik, és nincs lehetőségük rendszeresen hazajárni azoknak segítséget nyújtsunk az érkezett levélküldemények átvételében.Meghatalmazással eljárunk ÖN HELYETT!

LEVÉLKÜLDEMÉNYEIT IRÁNYÍTSA ÁT HOZZÁNK:

-HA külföldön dolgozik, és nincs ki átvegye a levélküldeményeit

-HA folyamatosan visszaküldik hivatalos ajánlott leveleit-NEM KERESTE címszóval

IRODÁNK MEGBÍZÁSÁVAL átvesszük ÖN HELYETT a küldeményeit!Azonnal emailban továbbítjuk .Kérésére felbontjuk,beszkenneljük, Meghatalmazással eljárunk a hivatalos szerveknél.

3. KÉZBESÍTÉSI MEGBÍZOTT FELADATOK ELLÁTÁSA: "Teljes diszkrécióval"

Nagy felelősség a kézbesítési megbízás, mivel az átvétel után kézbesítettnek minősül a levélküldemény miután a kézbesítési megbízott átveszi.IRODÁNK MEGBÍZÁSÁVAL átvesszük ÖN helyett a levélpostai küldeményeit,és a megadott email címre továbbítjuk.Megállapodás alapján felbontjuk,,és ELJÁRUNK ÖN HELYETT meghatalmazással az Illetékes Szerveknél.

A Kézbesítési Megbízott szolgáltatásunkat ajánljuk:

-HA külföldi állampolgár

--HA lakcímén nem állandó jelleggel tartózkodik, vagy sokat utazik

-HA biztonságban szeretné tudni küldeményeit, és biztos lenni benne, hogy kézbesítik

-HA nincs magyarországi lakcíme

4. TÁRGYALÓ HASZNÁLATA: AKÁR FÉL ÓRÁRA IS! Ügyfeleink részére ingyenes korlátozott használat

Tárgyaló használatunkat azon kedves Ügyfeleinknek, leendő Ügyfeleinknek , vállalkozó, és magánszemélyeknek ajánljuk akik nem tartanak fent irodát, vagy csak egy-egy üzleti megbeszélés várható évente, és költséghatékony megoldást keres.Tárgyalónk igényesen kialakított az üzleti igényeket kielégíti.

TÁRGYALÓ SZOLGÁLTATÁSUNKKAL AZ A CÉLUNK, HOGY A VÁLLALKOZÁSOKNAK MINÉL TÖBB ÜZLETI MEGBESZÉLÉSÉT SEGÍTSÜK.

-Tárgyaló használatakor kávé-tea-ásványvíz-üdítő megrendelésére felszolgálással is lehetőség van

-Titkárnői szolgáltatások:( fénymásolás-levelek megírása)

-Egyéni kérések megbeszélés alapján

5.KAPCSOLÓDÓ SZOLGÁLTATÁSAINK:

Kapcsolódó Szolgáltatásainkat azért hoztuk létre, hogy a kedves Ügyfeleink, leendő Ügyfeleink egy helyen tudják intézni VÁLLALKOZÁSUK ügyintézését, és jelentős kedvezményeket igénybe tudjanak venni.

I. KÖNYVELÉS-Könyvelési anyagért akár HÁZHOZ MEGYÜNK, és vissza is visszük elkészítve!

Ha ránk bízza könyvelését, nem lesz gondja a pénzügyeire!Kolléganőm hozzáértése szakmai tudása, gyakorlata biztosítja, hogy a vállalkozása megfelelően működjön.Folyamatosan továbbképzéseken való részvétel, és a hatályba lépő törvények ismertetése azonnal a vállalkozásokkal.

-Bérszámfejtés

-Számláit, bizonylatait házipénztárban kezeljük

-Adóbevallások elkészítése

-Havi és éves bevallások elkészítése

-Járulék bevallás

-Személyi jövedelemadó könyvelés

-Társasági adóbevallás

II. CÉGALAPÍTÁS-Gyorsan és precízen "Ügyvédi háttérrel%

Irodánkban INGYENES személyes tanácsadás, hogy milyen típusú vállalkozási formák közül válasszon.(Kft, 1 személyes Kft, Bt, Egyéni vállalkozás, stb) Adatlap kitöltésében segítségnyújtás.

SZÉKHELYHASZNÁLATI SZOLGÁLTATÁST BIZTOSÍTUNK!

III. CÉGMÓDOSÍTÁS- Teljes körű ügyintézéssel "Megbízható Ügyvédi háttérrel"

Ha vállalkozásában bármilyen változás történik akkor azt be kell jelenteni az Illetékes Szerveknek.

Ilyen például a-Tulajdonos/Ügyvezető váltás

                        -Törzstőke módosítás (emelés-csökkentés, új befektető vagy tulajdonos bejegyzés

                        -Székhely változás

IV. JOGI KÉPVISELET-"Ügyvédi háttérrel"

Személyes tanácsadásra van lehetősége előre egyeztetett időpontban.

Jogászunk vállalja minden jogi megfontolást igénylő kérdésekben a jogi tanácsadást.

V. ADMINISZTRATÍV FELADATOK ELLÁTÁSA MAGÁNSZEMÉLYEKNEK. ÉS TÁRSASÁGOKNAK IS.MEGHATALMAZÁSSAL TELJES KÖRŰ ELJÁRÁSSAL.

Ha sok munkája van vagy esetleg külföldön dolgozik, és nincs ideje ügyeket intézni akkor bízza meg irodánkat, és elintézzük ÖN HELYETT!Teljes körű ügyintézés eseti meghatalmazással.

-Igazolások kikérése a hatóságoktól, közmű szolgáltatóktól. bankoktól

-Gépjármű ügyintézés

-NAV igazolások

-Szabályzatok elkészítése

-Munkaszerződés, Tájékoztatás,Munkaköri leírás, megírása (Szakmákhoz tartozó)

-Hivatalos Szervek-levelek válaszainak megírása

-Hatósági megkeresések megválaszolása

-Munkaüggyel kapcsolatos dokumentumok megírása

-Egyéb dokumentáció számítógépes rögzítése, megírása 

-Fénymásolás

-Kérelem megírása-ONLINE IS!

Ha bármilyen dokumentáció MEGÍRÁSÁBAN, és  ELJÁRÁSÁBAN tudunk SEGÍTENI IRODÁNK VÁRJA SZERETETTEL!

MIÉRT A BRILLAND SZÉKHELYSZOLGÁLTATÓT VÁLASSZA?

Kollégáimmal a Szolgáltatásban és az Ügyfelek adminisztratív kiszolgálásában teljesedtünk ki.Célunk segíteni másokon.Ha .bármilyen kérdése van adminisztrációs feladatokkal, ügyintézéssel,kapcsolatosan állunk a  rendelkezésére ELÉRHETŐ ÁRAKON  a hét minden napján.

 Filep Andrea 06-70-232-92-97








-












 

           






It

PROFI SZOLGÁLTATÁSAINKKAL FREKVENTÁLT HELYEN  VÁRJUK ÖNT !

HA BÁRMILYEN KÉRDÉSE VAN HÍVJON BIZALOMMAL!



Filep Andrea

                  06-70-232-92-97

1143 Budapest Semsey Andor utca 10

email: brillandszekhely@gmail.com

      


©BrillAnd Székhelyszolgáltató  1143 Budapest Semsey Andor utca 10
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el